афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛЕНКА ИВАНОВИЋА


 Сендвич који се једе на високом нивоу

народ ће као и све морати да свари.



Да би добили статус кандидата

неколико десетина хиљада

морало је добити статус мртвих.



Поштујемо уведене санкције.

Ипак, војном сарадњом

показујемо разумевање и хуманост.



Ми смо достојанствени и никоме не дамо власт.

А толико је оних који се безобразно боре за њу.



Мајмун је сишао са дрвета међу народ.

А народ ко народ... Ништа није схватио.

Само се разбежао.



Крикнуо сам!

После се осетило да сам седео на чабру.



Нису нам само планине кршеви.

Има тога и у гаражама.



Узалуд је свануло.

Свако је остао за својим телефоном.




Нисам ја из те приче.

Мој живот је роман.



Пала му је круна са главе.

Неко је исту ставио у џеп а није био Чех.



Када срце режима захвати пламен

народ доведе ватрогасце на власт.



Кажу да су бољшевичке брице

великом филозофу Марксу

оставили само Стаљинове бркове

- на лицу.



Америка је тежа од свега.

Ипак, ни честицу долара

не можете однети на онај свет.



Имао је петљу.

Конопац га је лепо сачекао пре смрти.



Прво му је синуло у глави.

Онда га је ударио гром директно у мозак.




Као човек сатеран сам у мишју рупу.

Зашто онда сви сматрају да сам обичан слон?


Миленко Ивановић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.