aforizam

AFORIZMI SLAVICE AGIĆ

 - Idući linijom manjeg otpora preskočio je mnoge crte.

- Previše smo videli. Sada zurimo u prazno.

- I ove godine me teši muž. Neka, letovaćemo mi nazimu.




- On je velika zverka. Samo, nismo mi njegov zverinjak.

- Muž i ja smo jedna duša, jedna usta. Za toliko imamo.

- Možda će nam nekada i biti dobro, jer sve je dobro kad se dobro svrši.

- Od kako sam u penziji orjentisana sam na sopstvenu dezorjentisanost.

- Ne bojkotujem ja što sam nadrndan, već sam nadrndan što ništa ne štima.

- Kad bi neko pratio naš put, više ne bi nijedanput.

- Dobre cene su kao dobra deca. Vreba ih loše društvo.

- Bolje cene su nas radovale sve dok nisu stigle gore penzije.

- Gladni ne prave problem. Sve progutaju.

- Neprimerno je žaliti se na pasji život, kada vidim kako žive nečiji psi.

- Nismo mi pesimisti. Samo smo ljudi realisti.

- Normalno je da oni na vrhu najviše prevrše.

- Teško je odabrati i proglasiti pljačku veka. Prevelika je konkurencija.

- Minus na mom tekućem računu je da se smrzneš.

- Naši raznorazni problemi se tako i završavaju. Pod tačkom razno.

                                                   Slavica Agić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.