Momir Vasić

МОМИР ВАСИЋ: МАРКЕТИНГ


 Маркетинг


У нашем живинарнику увијек је било добрих јаја, без обзира ко је био на челу

живинарника.

Било је дана кад су јаја била мања, неупадљива, а некада опет већа и квалитетнија.

Било да су кокошија, ћурећа, пачија, гушчија припадала су нашем живинарнику и није се

дизала велика фама око тога која су већа, квлитетнија и чија су. Знало се десити да буде и

покварених јаја, али би вријеме брисало сјећање на њих и памтила су се само она добра

јаја. Било је покужаја живинарника са стране да потуре у наша гнијезда кукавичија јаја,

али брзо би били разоткривени такви покушаји и враћали би се својим аухтотоним

врстама.

Све се промијенило када је на чело живинарника дошла крупна кокошка која је

носила ситна јаја. Послије сваког снесеног јајета парвила је такву ларму да је свим

становницима живинарника почела да иде на живце. Почела би да хвали како су јаја која је

снијела до сада незапамћене величине и квалитета, да имају значајну историјску

димензију, да никоме прије ње није пошло за руком да снесе тако значајна јаја.

Убрзо је дио становника живинарника почео да се додворава главној хвалећи њена

јаја на сваком кораку и у свакој прилици. Нарочито су били гласни они који су носили

најмања, мека и пјегава јаја. Они који су носили крупна, квалитетна јаја повукли су се у

страну препустивши хвалисавцима да одлучују у њихово име.

Наравоученије: Није битно колика јаја носиш, важно је какав ти је маркетинг.


Момир Васић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.