афоризам; aforizmi

AFORIZMI DOBRIVOJA ANTONIĆA


 Pravda je slepa.

Zato češće pogađa nevine nego krivce.


Država nam je oteta.

Otmičar se zabarikadirao na Andrićevom vencu.


Vođa nas je preveo žedne preko vode.

Sad nas poji kap po kap.


Dali smo mu sve, a on nama ništa.

On sad ima sve, a mi ništa.


Cena zemlje u Srbiji stalno skače.

Sve je manje.


Prosečan Srbin živi u tri diktature.

Naša vlada planira dugoročno.

Živećemo bolje sledeće decenije.


Policija je uspostavila ravnotežu delovanja.

Koliko kriminalaca radi za policiju,

toliko policajaca radi za kriminalce.


U ratu, nas izabere pobednička strana.

U miru, mi izaberemo gubitničku stranu.


Nema obraz i čast,

ali zato sve drugo ima.


Trenutno su slamke za spašavanje naša deficitarna roba.


Nama zaletanje uvek dobro ide.

Problem imamo sa prizemljenjem.


Što su sredstva komunikacije savršenija,

ljudi su usamljeniji.


Lekar mi je zabranio da pijem lekove i rakiju.

Ne pijem više lekove.


Čim sastavimo kraj sa krajem,

u sredini pukne.


Eh, kako smo mi nekada bili srećna sirotinja.


Ceo život sam izbegavao voz, auto, kamion,

a onda me pregazilo vreme.



Dobrivoje Antonić

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.