Miodrag Lazarević

МИОДРАГ ЛАЗАРЕВИЋ: П Р А В А


 П Р А В А

-Одлучи се, она или ја?!- рече Сузана.

-Али, душо...- почео је Душан.

-Нема „али душо“.

-Па, она ми је супруга...- муцао је Душан.

-А шта сам ти ја? Мислиш, онако, мало забаве ради, а после ћао ђаци!-

повећавала је тон Сузана.

-Али... добро, то сам већ рекао... са њом имам дете, девојчицу...- почео је

болешљиво Душан.

-То мене не интересује. Шта кад мени дође...

-Шта, душо, кад ти дође?

-Кад ми дође мајка у посету, а ја и даље сама, у тридесетпетој.

-Па, реци јој да ниси нашла правог.

-Знаш шта, Душане, да се више не фолирамо. Ја сам пре месец дана нашла

правог и међу нама је заувек свршено. Врати се ти својој жени с којом имаш ћеркицу-

рече Сузана и поносно, уздигнуте главе напусти Душана.

Кад је Душан ушао у свој стан, помислио је да почиње велико спремање

суботом. Његова супруга је отворила ормане, фијоке, вадила је ствари и пажљиво их

паковала у кофере, кесе и кутије.

-Шта то треба да значи?- упита Душан.

-Напуштам те, Душане, наравно, са својом ћерком. Ти си живео у заблуди

мислећи да ја не знам да имаш љубавницу, млађу од мене и неудату. Е па, ни ја нисам

седела скрштених руку, већ сам пронашла човека свог живота, праву прилику за мене.

Одсад ћемо контактирати преко мог адвоката.

Кад је супруга напустила стан и Душана, он је сео, сипао пиће и још несвестан

шта се све издешавало за кратко време, само је помислио да и он треба да потражи праву.


Миодраг Лазаревић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.