Abdurahman Halilović Ahil

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA

 

 

Teško da ćemo iskorijeniti tu bolest – koja je u njihovim glavama.

 

U ekonomskoj krizi političarima je mnogo bolje – za razliku od naroda kojem je sve gore.

 

Penzije nam se ne mogu utrkivat sa inflacijom – inflacija je mnogo brža.

 

Smanjili su nam plaću – a penzije se i ne vide.

 

Ti koji su mi predvidjeli sjajnu budućnost – i struju su mi isključili.

 

Ja svoju ženu ne diram – pipam komšinicu.

 

Drži se on politike – tamo su pare velike.

 

I moja žena pere novac – oprala mi je hlače u kojima su mi bile pare.

 

Kod tog kriminalca je sve čisto – i novac je oprao.

 

Cmok? Jok!




 

Dobar  je to čovjek, do zla boga.

 

Kroz povijest istorija je odigrala važnu ulogu.

 

 

 

Abdurahman Halilović Ahil

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.