aforizam

AFORIZMI SLAVICE AGIĆ

 

- Koliko vraćam banci kredit ispada da se borim, za njen prosperitet.

 

- Ni ovog leta neću na letovanje. I ništa mi ne fali. Sem para.

 

- Najzad sam i ja nabacila novu garderobu. Sva je iz seknd henda.

 

- Zaćutali smo kada smo na svojim leđima osetili da je ćutanje zaista zlato.

 

- I on se nekada dodvoravao. Zato zna kako se prima mito.

 

- Kada je počelo zatvaranje fabrika krenulo je sve po zlu. Onda su zli sve i odneli.

 

- Na državne jasle nisam nikako mogla. Nisam se uklapala u zapregu.

 

- Gladne godine se protežu jedna za drugom. Mi ih svojski, otežući se, pratimo.

 

- Bogati i siromašni ne mogu da se vide. Zaklanjaju ih visoke razlike.

 

- Naše preduzeće nije nestalo. Samo posle privatizacije više nije bilo naše.

 

- Na roditeljski sastanak su došli svi sem nastavnika.

 

- Više se ne nadamo boljem životu. Shvatili smo, od ovoga nema boljeg.

 

- Penzionerima nije potreban nikakav rast penzija. Treba im penzija od koje mogu preživljavati.

 

- Više se ne trudimo da političare uhvatimo u laži. Mogli bi se uhvatiti u mrežu.

 

- Kula od karata se sruši svakom kockaru.

 


- Moj poslodavac se obogatio od žuljeva na rukama mojim.

 

- Dobrota je dobra ako ne moraš da se kaješ zbog nje.

 

Slavica Agić

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.