Časopis Šipak

PESME O LETU PETRA JOVANOVIĆA

   MOJA KOMŠINICA    

Došlo leto, krizno stanje, 
kuda ići na letovanje. 
Gospodo i dame, 
nije ovo pesma za reklame. 
Svakog čeka Grčka, 
u moru da se brčka. 
Moja komšinica odmor traži, 
samo na nudističkoj plaži. 
Šetati nudi plažom nije lako, 
tu se skida baš svako. 
Tamo se svako ponosi, 
što odeću ne nosi. 
Nju samo brine, 
hoće li svako da se skine. 
Tu se žensko skida golo lako,  
a muško i tako i tako. 
Ko se nudizmom hvali, 
nešto mu u glavi fali. 
Oprosti mi Bože, 
ovakvi ne treba da se množe.  
        




   NA NUDISTIČKOJ PLAŽI  

Očinjeg mi vida, 
tu nema sramote i stida. 
Tu dosta golotinje ima, 
zabranjeno je da se snima. 
Tu se nema šta otkriti, 
može se samo pokriti. 
Svuda je oko tebe divota, 
kao da imaš dva života. 
Tu je raznovrsna roba, 
sme da se gleda, ali ne i proba. 
Ko je i tu žena gladan, 
onda je stvarno jadan. 
Gledam gole žene od jutra rana, 
pitam se da li je fatamorgana. 
Tu si u začaranom krugu, 
uvek bi da gledaš drugu. 
To je sirotinjska zanimacuja, 
mi smo seksualna nacija. 
      



      SANJA MORE 

 
Neko ima pravu sreću, 
para punu vreću. 
Penzioner sanja o moru, 
ne bi da noge kvasi u lavoru. 
Muče ga noćne more, 
nema para za more. 
Zbog te noćne more, 
budi se u cik zore. 
Rado bi odmor da traži, 
na morskoj plaži. 
Dužan je kao Grčka, 
a rado bi da se brčka. 
Cene nisu pale, 
a penzije su i dalje male. 
Bolje je da čuva unučiće, 
i da voda kučiće.  


      Petar Jovanović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.