humor

PREDPRAZNIČNE MUKE - MILOJE VELJOVIĆ

PREDPRAZNIČNE MUKE


Stiže Božić – stižu mrsni dani
S njima Nova našminkana zna se.
Ja se kanim – prevrćem po džepu
Da nabavim jagnje ili prase!

Išao sam na obližnju farmu
Oni kažu ne može na rate.
Banka ne da kredit, već ga imam —
Šta da kupim od pišljive plate?

Pitao sam komšiju za zajam
On me nešto bledunjavo gleda.
Kaže da će ako nešto proda —
Očito je ima, ali ne da!

Igram loto, al` me sreća neće
Tržim zdravu u truležu grašku.
Po srećkama uzaludno grebem —
Para pari, a vaša na vašku!

Pišem tetki u dalekom svetu
Srpsku krizu opisujem vešto.
Pitam kako oni tamo žive  —
Možda će mi udeliti nešto!

Pokušavam zaradit na crno
Nema meni od drugih sadake.
Tešim ženu jer ona se brine — 
Kupićemo pileće batake!

U mesari poskupeli puno
Jeftinije mnogo na pijaci.
Nisu loše ni ostali čvarci
A kupusa imamo u kaci!

Petarde sam dobio na poklon
Da ih bacim pri odlasku lanjske.
Možda će me i murija naći —
Kada pucam, nek puknem do daske!

Deca kažu: Ne brini se tata
Teško danas ceo narod živi.
Ja im kažem: Fukare su pune
Nas obične niko i ne šljivi!

Državnici već nam želje dele
Sveštenici grme u oltaru.
Sve u svemu svodi se na isto —
Hvale Novu – karaju nam staru!

Zastave će biti na po koplja
Svi smo živi, a ko da nas nema.
Ćutaćemo, ne vredi rondati —
Srce gladno, ali duša peva!

Moju pesmu ostavljam da traje
Možda neki donator je zrakne?
Nikad nisam šovinista bio —
Primam evro, dolare i franke!

I ako mi kost u grlu stoji,
Na kraju ću izustiti želje.
Ne živi se hiljadu godina —
Braćo slatko, srećno nam veselje!


KRATKA BIOGRAFIJA



Miloje Veljović rođen je 03. marta 1962. na Borikama kod Rogatice u Republici Srpskoj.  Završio je gimnaziju u Rogatici, Pedagošku akademiju u Sarajevu na smeru matematika - fizika i Matematički fakultet u Beogradu. Do sada je objavio šest zbirki pesama i jednu aforizama. Dobitnik je mnogih međunarodnih i domaćih nagrada. Od 1990. godine živi u Beogradu. Oženjen je i otac je dvoje dece. Član je nekoliko književnih klubova u Bdeogradu.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.