aforističari

AFORIZMI RADMILA MIĆKOVIĆA

-U Srbiji vladaju glad i mafija. To je koalicija budućnosti!

-Živimo kao u Africi. Za neke nema hrane, za neke- nema zime!

-Obezbedio sam se od besnila. Nema pas za šta da me ujede!

-Ne zameram sobnim miševima. Ko se danas ne bi upecao na sir i slaninu!

-Rad je od čoveka stvorio penzionera!

-Naša golotinja nije erotske prirode. Od  nje se diže samo kosa na glavi!

-Ima dana kada nemam šta da radim, a ima i dana kada nemam šta da jedem!

-Predsednik je danas posetio pogone kartonske ambalaže. Uskoro će hiljade mladih dobiti krov nad glavom!

-Danas se više govori o Golom Otoku, nego o golom narodu!

-Slikari uljanim bojama, štedite ulje!

-Moja plata je kao menstruacija. Uredna i krvava!

-Našli smo ga pored zamrzivača. Smrzao se od gladi!

-Imao pa nemao. Taj sam!

-Kad god sam imao šta da kažem, nisam imao šta da jedem!

-Ma kakvi bakrači, iz kazana se hranimo!

-Gaća nemamo. Preče su nam pancir košulje!

Radmilo Mićković

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.