aforističari

AFORIZMI ĐORĐA OTAŠEVIĆA


U svetu je malo originalnih političara. Sve je to odavno opisano u psihijatrijskoj i kriminalističkoj literaturi.  
Beograđani se često sastaju kod Konja. Članovi vlade kod magarca. 
Sudije Haškog tribunala su odlično plaćene. Skoro kao svedoci.
Redovno gledam političke emisije. Bolje je od samobičevanja.
Sin mi je upao u loše društvo. A lepo sam mu govorio da se ne bavi politikom. 
Vođa ima krizu identiteta. Ne zna da li je Aleksandar Makedonski ili Džingis kan. 
Radnici su staromodni. I dalje pričaju o plati, socijalnom, godišnjem odmoru... 
Za nesposobne neće biti mesta u vladi. Sem ako se malo ne stisnu.
Uhapšen je vođa sekte koja propagira kolektivno samoubistvo. Osuđen je na dvadeset godina držanja predavanja po klubovima penzionera. 
Niko se nije naučen rodio. Mnogi ne vide zašto bi tu bilo šta menjali. 
Radnici traže preko hleba pogaču. Imaju posao, a hoće i platu. 
Naravno da u Srbiji ima i zadovoljnih građana. U F krilu su čak u većini. 
Niko pametan za njih ne bi glasao. Ali na tih 1% oni nisu ni računali. 
Haški tribunal je pod turskim uticajem. Kadija te tuži, kadija ti sudi.
Ne interesuje me čime se starlete bave. Dvesta evra na sat mi je preskupo. 
Otkako je uveden plivajući kurs dinara, većina ljudi nije zaplivala u moru. 
Naši demokratski kapaciteti će dugo trajati. Koristimo ih vrlo štedljivo. 
Posle setve seme često mutira. Zaseješ pšenicu, niknu problemi. 
Ja sam za Evropsku Uniju. Kao jednu od pokrajina Velike Srbije.
Kleknuli smo i savili glavu. Na startu smo trke za ulazak u Evropsku Uniju. 
Srbija je ustala! Ali nikako da se razbudi. 
U politici je dobro kada imaš praznu glavu. Pomaže da ne potoneš. 
Eksplodirali smo od muke. Druge artiljerijske municije nemamo. 
Radijatori su mlaki. U toplani se uzdaju u globalno otopljavanje. 
Građevinska, stečajna, carinska, sudska, putna mafija. Mi smo pluralističko društvo.
Laž je da su se političari obogatili preko noći. Većina njih je u politici već dvadesetak godina. 
Nemam ništa protiv toga da uđemo u Evropsku Uniju. Samo mi se poza ne sviđa. 
Neću da ćutim! Živeo vođa!
Rekli smo istorijsko NE. S geografskim nismo toliko odlučni. 
I šaka jada je nešto kada se stisne u pesnicu. 
Neke fabrike rade punim kapacitetom. Na primer, fabrika kupaćih kostima za nudističku plažu.
Pravda je spora, pa zato kriminalce u brzim kolima nikako da stigne. 
Za razliku od dugoročne vremenske prognoze, politička je nepogrešiva – Kuku lele! 
Strani ambasadori pomažu srpsko pozorište. Sufliraju političarima. 
Podanici vole kada s vođom idu u planine. Tamo eho radi njihov posao. 
Džaba što su sve ulice oko Skupštine asfaltirane. Blata ima do kolena.   
Neverovatno sam maštovit. Vidim napredak. 
Vlast nas obilno hrani obećanjima. Neki ostavljaju i zimnicu. 
Danas sam najvulgarnije psovao vlast, ali sledeći put neću birati reči.  
Životinje su povlašćene. Žene imaju samo 8. mart, a mačke ceo februar.  
Đorđe Otašević





Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.