humor

PESMA O PESMAMA - VESNA MIHAJLOVIĆ

PESMA O PESMAMA

Резултат слика за pisanje

"I nisu ti neke pesme" -
ponekad mi neko veli,
al’ ja vidim da su ljudi
nasmejani i veseli

kad slušaju poeziju
koju rado ja kazujem.
Čini mi se, novom pesmom
sve ih jako obradujem.

Pesmice su to šaljive
o selu i seljanima,
o zgodama, nezgodama
koje seljak često ima.

Na njivama il’ pijaci,
na vašaru il’ u sudu,
retko kada bez problema
da seljaci jadni budu.

Al’ u mojoj pesmi šale
na njihov se račun prave,
pa se ljudi slatko smeju
i na muke zaborave.

Smejao se i ministar
kad nam selo posetio,
slušajući moje pesme
baš se lepo zabavio.

Aplauze dobila sam
i u Klubu književnika,
a onomad i blagoslov
od našega sveštenika.

Da nastavim sa pisanjem
srdačno mi poručio,
pa makar u novoj pesmi
on ponovo tema bio.

Poneko se ipak nađe
kome sve to se ne sviđa,
ko lepotu i kvalitet
u pesmama ne uviđa.

Ukusi su različiti,
rasprave o tome nema,
pa ko voli neka sluša,
a ko neće neka drema.



Vesna Mihajlović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.