Đura Šefer Sremac

ĐURA ŠEFER SREMAC – TRAJANOVE KOZJE UŠI

ĐURA ŠEFER SREMAC – TRAJANOVE KOZJE UŠI

Резултат слика за kozje uši

Dajte mi samo vek vremena da se oslobodim istorijskog bremena!
           Predugo već stežem kaiš. Vlada svira na poslednjoj rupi – moje svirale. Potrebna mi je maksimalna koncentracija da ne poludim. Država mi sve više liči na koncentracioni pašaluk. Ako me ubije besparica, uštedeću metak društvu. Još će mi dodeliti i Orden junaka štednje Prvog reda. Sa krstačom!
           Sirotinja raja tri puta prođe kroz sito privatizacije dok se „oni tamo gore“ jednom odluče za tobožnje skupštinsko rešeto oko radnih mesta. Blago narodu, mršaviji je, pa bolje propadne na samo dno – tako lakše grebe po kazanu!
           Došlo vreme da se javne tajne zatrpaju u najdublju jamu cara Trajana, za svaki slučaj, zbog Zakona o informisanju. Jedino ne znam dokle će izdržati zovina (državna) svirala. A kada dođu neka nova, bajkovita vremena, ala će istina odjekiiivati širom zemlje „Nedođije“! Ne znam samo ko će smeti da mekeće pred carom Trajanom.
           Na političkoj pozornici ništa novo: dok se poslanici dogovaraju ko je višak u administraciji, a ko za vreme sednica fali na prozivci – ždere u skupštinskoj kuhinjici (!?), dotle raja željno iščekuje proleće i dolazak nekih novih lasta. Ako u rano proleće ne procvetaju – štrajkačke tikve.
          Živim ispod granice siromaštva. Moram uzeti uverenje od psihijatra da sam – graničan slučaj. Možda brže dobijem penziju. Imam protekciju, na prvoj kapiji – kod Svetog Petra. Do danas mi ne beše nikad gore, ali kad videh šta se dešava kod onih gore, postade mi – najgore. Sećam se reči pokojnog dede da od praznih ideja najbolje – krče creva. Pobogu, od kada traje ta glad, kad je i deda ovu narodnu mudrost čuo od svog dede!? Pitamo se da li i poslanici imaju probleme gladi – u jeftinom skupštinskom bifeu.

           Kad sam bio dete, otac bi me blago prekorevao:„Idi u dupe na vašar.“ Danas ja kažem, u ljutnji, sinu: „Id’ u – Skupštinu.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.