Dan žena

МИЛОЈЕ ВЕЉОВИЋ - ОСМИ МАРТ ЈЕ КУЦНУО НА ВРАТА

ОСМИ МАРТ ЈЕ КУЦНУО НА ВРАТА

Резултат слика за осми март

Нема жене ко што моје стрине
Начела ми ратлук од по киле
Направила кифлице са сиром —
Згодно их је упарила с вином!

Нема жене ко што моје тете
И дан данас сматра ме за дете
Умути ми сутлијаш од риже —
Хоћу просто прсте да одгризем!

Нема жене ко што моје баке
Код ње једем уштипке и чварке
Гурабије њене су без мане —
Убуцих се од бакине хране!

Нема жене ко што моје куме
Као нико она ме разуме
Све нас бодри када песмом крене —
Моја кума јача је од стене!

Нема жене ко што моје мајке
Све је њено ко из праве бајке
Урмашице као нико спрема —
Бољи разлог за ужитак нема!

Нема жене ко што моје Наде
Та не воли шминку - ни помаде
За мене је увек спремна била —
Много ми је чорби запржила!

Осми март је куцнуо на врата
За поклоне отиће ми плата
Али морам да отворим дизне —
Ако треба мењаћу девизе!?

Драге моје, нек вам срећно буде
За поклоне оглобите људе
Ако криза буде нека била —
Биће плата првога априла!


Милоје Вељовић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.