aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

*Nije doktorska disertacija sveto pismo, da se ne može prepisati.

*Zahvaljujući divljim deponijama, moj grad doživljava neviđeni ruralni razvoj.

*Protivnički fudbaleri se kreću po čitavom terenu, što nama sužava manevarski prostor.

*Imao sam srećno detinjstvo. Uspeo sam da odrastem.

*Mora da se zna red. Prvo počistiš u svom dvorištu, a onda prebaciš u komšijsko.

*Moj Džeki deli sudbinu naše porodice. Živi kao ker.

*Sudija je bio na visini zadatka. Sve je učinio da pobedi bolji.

*Mi lupamo o šerpe, a oni zveckaju oružjem. Rečju, balkanski tam-tam!

*Niko ne zna kud plovi ovaj brod, jer se kapetan upravo ukrcava u čamac za spasavanje.

*Mi ne zatvaramo oči pred problemima. Pravimo se da ih ne vidimo.

*Imamo tužnu vlast i smešnu opoziciju. Tako da  je vodvilj kompletan.

*Mi ćemo pristati da nas svet prikazuje zločincima, samo onda kad je to u našem interesu.

*Svet naše zločine ističe u prvi plan, jer zločini ostalih nisu toliko atraktivni.
                                                                          
*Mi idemo putem s kojeg se još niko nije vratio, da utvrdimo šta je s njima.

*Mi smo prosto neuhvatljiv narod. Gde god smo živeli, nama se izgubio svaki trag.

*Mi se još uvek orijentišemo prema zvezdama. Nisu Inke i Asteci  ništa pametniji  od nas.

Резултат слика за gledanje u zvezde
*Svaki od nas ima svoju tužnu priču. Ja moju ispisujem aforizmima.

*Mi ćemo izumreti kao narod. Tako ćemo neprijatelju zavarati svaki trag.

*Mi smo ključni igrač u regionu, koji već dugo sedi na klupi.

*Pacijent je na kućnom lečenju. Oporavlja se od bolničkog tretmana.

*Imamo neviđenu demokratiju, koja se vešto krije se od građana.
                                                 
*Mi ređamo pobede u kontinuitetu. Još od 1389. godine.

*Naša istorija bolesti nije od juče. Datira od 1389.godine.

*Nijedan Srbin neće dati Kosovo, ni po koju cenu. Ne može se dva puta prodati ista zemlja.

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.