aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛАНА КУРИЏЕ

Како се зове омиљено српско јело? Ручак.

Од свих медија пратим само државне. У њима је стварност најљепша.

Гајио сам наду. И нада ми се удебљала.

Порез овдје има солидарни карактер. Они који хоће плаћају порез за оне који неће.

Са нашом јужном покрајином имамо добре дипломатске односе.

Овдје су угрожени лешинари. Неко им отима храну.

Резултат слика за lešinari

Сви нам шаљу нешто од војних средстава. Руси шаљу авионе, а. НАТО је слао гранате.

Док се у ауто путеве других земаља уграђују шљунак и битумен, код нас се уграђују Ђуро, Перо...

Једино мјесто гдје можемо пратити моду је нудистичка плажа.

Када су ме на маскенбалу питали да ли сам се то обукао у вукодлака, ја сам рекао да гријеше, јер сам се маскирао у порезника.



Милан Куриџа

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.