humor

LJUBISAV GRUJIĆ GRUJA - LETNJA PRIČA

LETNJA PRIČA

Резултат слика за žega

Meteorolozi javljaju da je 37 stepeni, na displeju jedne apoteke 38 a druge 27 (ha ha..što bi bilo lepo da je to stvarno kako pokazuje ovaj pokvareni termometar ) a mislim da je oko 40. Došao sam s posla. U gradskom autobusu koji je donacija Holandije bilo je bar pedeset stepeni  i pedesetak ljudi. Oni koji su pitali vozača sa peškirom oko vrata, da li radi klima...dobili su odgovor od koga im se još više podigla temperatura.
Stigavši kući prvo sam se presvukao samo u šorc pa otišao pod tuš.
-Hoćeš da postavim da ručaš,pitala me je moja draga.
-Ma moram prvo pola sata da odmorim pa ću kasnije, odgovorih joj.
-I ja ću...baš sam se skuvala kraj šporeta...odgovori mi dok je lepršala nekom tankom letnjom haljinicom koja je više otkrivala nego pokrivala. Ali leto je. Hteo sam da promenim plan, da pre i spavanja i ručka dođe nešto za zasladu...ali 37 stepeni je. A mislim da je oko četrdeset.
Opružio sam se onako razgolićen i čini mi se iste sekunde i zaspao. Nije prošlo ni pet minuta sna...osetio sam kako mi po telu klizi ono čega se uvek“plašim“ kada leti zaspim go.
-O ne..Pomislih u sebi...samo to sada ne. Lagani dodiri su se kretali od listova nogu preko butina do leđa,vrata,lica...Okrenuo sam se u stranu nadajući se da ću tako uspeti oterati napasnicu. Ne...Uh...Nije prestajala iako sam odmahivao rukom, glavom... Otera mi san, prokletija, pomislih. E sada ću da ti pokažem koga ti provociraš, rekoh u sebi.
Ustao sam i povikao....Ženooooo
-Daj onu peckalicu da ubijem ovu dosadnu muvu, razbudi me totalno.
Žena je čvrsto spavala na drugom trosedu, čak me nije ni čula.
Ležao sam budan i čekao je da se razbudi. Da ručamo.
Dok je napolju bilo oko četrdeset stepeni, mada kažu trideset sedam.

Ljubisav Grujić Gruja

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.