aforizmi

PREDSTAVLJAMO KNJIGU AFORIZAMA VLADISLAVA VLAHOVIĆA "NOĆNE MORE" (2007.)

Naslovna strana: Jugoslav Vlahović







ODABRANI AFORIZMI:


Država, to sam ja – rasprodao.


Da hoće smak svijeta, pa da se posle na miru obračunamo međusobno.


Pobogu, perite ruke prije jela.Rukovali ste se...

Moje je račune najlakše svesti.Samo upišeš nulu.

Zato što je revolucija tekla, nanijela je toliki mulj.

Mijenjam «glavu u torbi» za zbrinutu zadnjicu.

Ne samo da su me krstili, već su me i razapeli...

Bratski smo se podijelili da bi dobili što ljuće protivnike.

Kad jednom bude bolje, zažaličete i za ovim.

Kako da se opredijelimo za najboljeg, kad su svi isti!?

Uvijek nas isti napadaju.Vjerovatno u cilju njegovanja tradicija.

Blago Turcima. Oni su se na vrijeme odavde povukli.

Nas je nemoguće kupiti, jer ljudi ovdje cijene novac.

Nemam sreće u ljubavi. Moja žena još uvijek više voli sebe nego mene.

Još uvijek ima hrabrih ljudi.Recimo moji dva žiranta.

U govnima smo do grla. Sad je važno da nam ne klecnu koljena.

Odabrao: DIB


Odlomak iz recenzije Aleksandra Čotrića


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.