aforizmi

AFORIZMI SAŠE JOVIČIĆA EKSA

Kažete da je život surov? A šta bi život tek rekao za vas?

Ostao sam bez teksta: neko mi ga je ukrao!

 U korenitim promenama najteže se menjaju panjevi.

Udarac o praznu glavu označiće da još nije sve potonulo.

Naša valuta je na mukama, ali nikako da pozeleni.

 7. Samo u Srbiji može da izbije građanski rat. U Hrvatskoj nisu otišli dalje od seljačke bune.

Evropska himna: do-re-mi-fa-ši-zam!

Na ovakvim mukama i Tantal bi nam pozavideo.

Kada sam im rekao da tu nešto ne valja, oni odlučiše da poprave - mene.

Kako da sastave rešenje o izlasku iz krize kad su pogubili spajalice.

Резултат слика за spajalica

Ne dozvoljavam da mi otmu ono što sam sa svojih deset prstiju ukrao!

Istinu čistu kao dan vrlo lako pojede mrak.

Da li nam još samo bog pomaže, đavo bi ga znao.

Naši ekonomisti su se proslavili kao grlice.

Imamo najdemokratskiju vladajuću garnituru, tako da bolju nismo ni zaslužili.

Zasukali smo rukave i ostali kratkih rukava.

Policijska palica: vrsta dirigentske palice kojom se diriguje po glavi stanovnika.

Ni budalama nije lako. Lepo se dogovore, a onda se nađe neko pametan, pa usere celu stvar.


Saša Jovičić Eks

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.