aforizmi

АФОРИЗМИ СЛАВИЦЕ ЈОВАНОВИЋ

ХЛЕБА И ИГАРА

Резултат слика за хлеба и игара

Дајте ви нама и бесквасног хлеба . Нарастао је он досад у нашим очима.

- Алa сте ви неки незахвалан народ, нуде вам хлеба и игара, а ви страјкујете глађу.

- На власти су све сами лезилебовићи и џабалебароши  народ за њих одваја залогај из уста.

- Започеле су уличне трке, народ масовно трчи према народном казану. Трбухом за крухом.

- За бајат хлеб, треба имати тврде зубе.

- Народ се наједе ко сироче на даћи , тек кад умре неко са власти.

- Пуна су ми уста,  гладних година.

.- Колико ли се плаћа хлеб на гутање погледом?

- Ја сам играч на велико , не занима ме зрно пшенице,  ја хоћу  цео хлеб.

Славица Јовановић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.