aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

                                          
*Ja se ne udvaram svojim čitaocima. Al što ima jedna zgodna...

*U pravoj demokratiji svako može biti na meti samokritike.

*Toliko smo se reformisali da smo postali neprepoznatljivi.

*Duboko smo ušli u demokratiju, tako da ćemo sad teško da se izvadimo iz govana.

*Mislio sam da me slede, a ispostavilo se da me prate.

*Ja sam u kineskom horoskopu petao. Tek da stavim na znanje svim kokoškama.

*Mi smo opasni po okolinu. Skloni smo samopovređivanju.

*A mogli smo da uvezemo i neki drugi tip demokratije. Ovaj nas puno košta.


*Mnogo se krade i ta devijantna ponašanja bi bila za svaku osudu da imamo normalno pravosuđe.

*Ako nema ker za šta da vas ujede, nije on kriv.  
                                                                                 
*Moj deda je postao senilan u devedeset i petoj godini života. Doktori kažu da je to posledica teškog detinjstva.


*Ko vam je dozvolio da sanjate moje snove? Oni su moja intelektualna svojina!

*Pošto više ne smeju da se biju deca, po guzi će dobijati samo žene!


*Više ne stagniramo. Krenulo je po zlu. 

*Uskladili smo sat sa Evropom. Samo još da uskladimo i vek u kome živimo.

*Rad! To je danas jako neisplativ posao!

*Rade mi o glavi. Izmiču mi fotelju!

Резултат слика за fotelja

*Po načinu na koji predsedavajući vodi sednicu, ona ide u nepoznatom pravcu.

Zoran T. Popović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.