aforizmi

АФОРИЗМИ ГОРАНА РАДОСАВЉЕВИЋА


Није тешко писати, рече плагијатор.
Узмеш и пишеш.

Једем, то јест радим на себи.
То ме испуњава.

Све се може кад се хоће, а кад се не може, џаба што ти се хоће.


Мозак се испира свим средствима.

Резултат слика за мозак

Скренуо је.
Занео га је његов гениј.

Пиши као што говориш и не говори све што мислиш.

Спавао сам са њом пет минута, а она пуних осам сати.

Довео се у ред.
Сад чека…

То за шта сте се ухватили није оно што сте нам обећали.

Дође ми да полудим!
Боље да није долазила.

Доктори кажу да су слободни радикали унутрашњи непријатељи.

Не убијајте време!
Пустите га да ради за вас.


Једном ће бити боље.
А после кажу да даме имају предност.

Да би преживели, он ради за двојицу, а она за две.
Црвене.


Пад наталитета је изговор за ово шта нам раде.

Намера џелата се чита везаних очију.

Сеци уши, крпи дупе и боли те уво!

Већином су невини они који скоро цео свој живот проведу у затвору.

Остаје неправда кад се истера правда.

Жене углавном воле нарцисе.

Власт удара у главу, те многи остану без ње.

Одсвирали смо своје.
Сад нам други свирају.

Нису голи они који се покрију ушима.

У земљи слепаца нема виђених грађана.

Срање је нужно зло.

Ружни немају изгледа.


Ако је власт народна, чији је онда овај народ?

Геније се ретко рађа, а још ређе умире.

Време ми је за љубавницу.
Подне је.

Срби су увек сређени и на њима нећете видети ништа скупо.
Видећете политичаре који им стоје на главама.


Није никакво чудо то што је Исус претворио воду у вино.
Ово наше чудо је претворило земљу у пустињу!

Многе владе су образоване на улици.

Ми се у све разумемо.
Знам да ме разумете.

Будућност је испред нас.
Зато и тапкамо у месту.

Можемо да хранимо пола Европе јер ми једемо оно што се не једе.

На нади свет остаје.
Она умире последња.

Дупе дебело заостаје.

Грађани другог реда тешко стижу до првог.

Политичар је џелат који глуми жртву.

Кад самоубица пронађе себе он га убије!

Горан Радосављевић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.