aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


*Misao je najbrža na svetu. Zato mi uvek pobegne.

*Policija ne može da uhapsi sve kriminalce, jer bi desetkovala sopstvene redove.

*Živeti kao sav normalan svet nije teško, ali je dosadno.

*Mi smo davali i više nego što je od nas traženo, samo da bismo mi bili zadovoljni.

*Ušao je neukaljan u politiku, a sad je već iskusan političar.

*Ne mogu svima biti dobar. Ali, loš primer uvek.

*Valja se u sopstvenom blatu. To je kažu lekovito.

*Mi smo se odmah predali da bi se izbeglo nepotrebno prolivanje krvi.

*Moje aforizme prevode sa engleskog na srpski da bi ih ceo svet razumeo.

*Naš privredni rast se ne vidi, jer on ide u dubinu.

*Na informativnom razgovoru islednik je na mene ostavio najjači utisak.

*Kad malo više popije on je najpametniji. I zato stalno održava taj nivo.

*Volite svoju zemlju. Ako bude rodna godina, nagradiće vas žitom i kukuruzom.

Резултат слика за ŽITO I KUKURUZ

*Kad sam video da mi limun rađa i u saksiji, počeo sam da volim svoju zemlju.

*Posadio sam vrbe. A na jesen kad oberemo grožđe pravićemo vino.

*Političari se hrane neprijateljima. Zato moraju stalno da ih izmišljaju.

*Izmišljeni neprijatelj je najopasniji. Nikad ne znaš kad će postati stvaran.

*Volite svoju zemlju, kao da je vaša!

*Šetaju me od šaltera, do šaltera. Šetnja ja zdrava.

*Zagledao se u njen dekolte i pogled mu se izgubio u dubini.

*Niko ne sme da bude iznad zakona. Osim sudije.

*Mi se jesmo razbežali pred neprijateljem kud koji mili moji, ali je to povlačenje bilo plansko.

*Kad počinju da vam traže dlaku u jajetu postaje čupavo.

*Pišem kao što govorim. A to je već priznanje.

*U banci sam priznao bez protesta. Nisam im dozvolio da me muče.


*Rekao sam im i ono što ne mislim. Ali, neka sam im rekao.

*Kune se u taštu. Njemu stvarno ništa nije sveto.

*U meni se nekad probudi genije. Okrene se na drugu stranu i nastavi da spava.

*Ja ne igram, tako da naša ekipa nastupa u najjačem sastavu.

*Naš reporter se javlja direktno s mesta zločina, jer ubica želi da se obrati javnosti.

*Država stoji iza nas. Stražari!


                                                               ZORAN T. POPOVIĆ

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.