afoirzmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


*Bog je uvek jedan. Menja se samo biračko telo.

*Objektivan sam. Priznajem da nisam više mlad, al što sam lep.

*Umeo sam da budem i samokritičan. Ali, srećom ti napadi su prestali.

*Samo objektivni posmatrači mogu da vide napredak, što nije slučaj sa širokim narodnim masama.

*Kad je seks u pitanju vrlo je rečit.

*Između princeze i veštice, opredelite se za vešticu. One su zločeste u krevetu.

Резултат слика за veštica

*Kritički osvrt: On nije neki pisac, ali je sjajan aforističar!?

* Talenat je školjka iz koje aforističar vadi svoje bisere.

*Naše pravosuđe  je transparentno. Istina kad - tad procuri u javnost.

*Srbija se prostire u granicama svojih mogućnosti.

*Moja komšinica je otvorena za saradnju. Dubokim dekolteom i šlicom na haljini.

*On je veliki patriota. Za svoju zemlju u stanju je svašta da uradi.

*Cenzori imaju pune ruke posla. Njegovu novu knjigu ne ispuštaju iz ruku.

*Vlada ima svoje adute. Igra na socijalnu kartu.

*Balkan se sve više razvija. Opet smo počeli jedni drugima da pokazujemo mišiće.

*Njihova velika ljubav okončana je brakom.

*Mnoge svoje aforizme posvetio sam našim političarima, ali oni neće za njih ni da čuju.

*Ja živim od pisanja. Svako rebro možete da mi prebrojite.

*Prvi korak je i najteži. Kad stojiš nad provalijom.

*Izgubiti je poražavajuće.

*Maska je njegovo zaštitno lice.

*Aforizmi su moja životna priča.

*Kud tone ovaj brod?

*Mediji će biti slobodni, ili ih neće biti.

*Građani ne diraju namirnice u marketu rukama. Gutaju ih pogledom.

Zoran T. Popović



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.