aforizmi

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ИЛИЋА


Изборна утакмица је завршена. У току је промена партијских дресова.
*  *  *
Слетео би голуб мира и на Косово, али тамо има много грабљивица.
*  *  *
Здравствено сам зарибао. Кажу, треба подмазати.
*  *  *
Што се тениса тиче, најбоље ми иде рекетирање.

fail us open tennis GIF

*  *  *
Мене је прегазило време тек кад су ме стигле године.
*  *  *
Благо слепима, они не виде овај мрак.
***
Код нас је наталитет у порасту једино за Божић. Христос се роди.
*  *  *
Кад моја жена крене у шопинг, мене стрефи шокинг.
*  *  *
Пријатељ ми је ставио до знања да је геј. Било је то болно и крваво сазнање.
*  *  *
Кинези имају око педесет речи за председника. Имам и ја толико,
али се плашим пријавиће ме неко.
*  *  *
Кандидоваћу се за министра. Од школе имам четири разреда основне
и књиге за пети.


Љубoмир Илић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.