aforizmi

ЉУБОМИР ИЛИЋ, ТРЕЋА НАГРАДА ЗА АФОРИЗАМ НА ОВОГОДИШЊОЈ "ЧИВИЈАДИ"


ЧИВИЈАДА  2019.


А   Ф   О   Р   И   З   М   И


Власт свакодневно обећава мед и млеко. Не знамо једино да ли ће потећи
узводно или низводно.
*  *  *
У борби против криминала нема заштићених. Има само недодирљивих.
*  *  *
Плагирао сам докторат. Тако сам, уместо дописног, постао преписни члан
академије наука.
*  *  *
У српској политичкој кухињи тренутно се не кува ништа.
само се подгрева нада.
*  *  *
Бабасере  протестују. Траже забрану срања за говорницом.
*  *  *
Производим ракију од афричке шљиве. Оригинал тврдокурка.
*  *  *
Мртва тачка, мртва тишина, мртво слово на папиру. То је наша жива истина.
*  *  *
Рат многима доноси вечни мир.
*  *  *
Сваки динар очеве пензије улажем паметно. Најчешће из кеца у двојку.
*  *  *
Увек је био у првим борбеним редовима. За власт.
*  *  *
Не бојим се светле будућности. Све досадашње сам успешно пребродио.
*  *  *
Ова власт је најбоља. О њој ће бити написано много афоризама.
*  *  *
Сити свега одлазе из Србије. За њима ће и гладни.
*  *  *
Лекари су митолошка бића. Обожавају мито.
*  *  *
Не свиђају ми се народне кухиње. Не доносе храну на кућну адресу.
*  *  *
Мене не погађа гасна криза. Свакодневно једем пасуљ.
*  *  *
Наше стање није за књигу утисака. Више је за књигу жалости.
*  *  *
Волим сликарство, а највише уље на акцији.
*  *  *
Наша садашњост је бајка о бољем сутра.
*  *  *
Добар политичар лаже и самога себе. Неће да се разликује од народа.
*  *  *
Срби нису пасивни. Напротив, радиоактивни су.

half life tech GIF by Feliks Tomasz Konczakowski
*  *  *
Нама се више не смеши боље сутра. Исмева нас.
*  *  *
Луд сам, а збуњујем по кућама.
*  *  *
Ако ми Европа буде мајка, инцест је неизбежан.
*  *  *
Власт продаје маглу. Кућна достава путем ТВ канала.
*  *  *
Са женом сам најпре био на ви, па на ти, па на њу.
*  *  *
Није лако бити полицајац. Ради се ударнички.
*  *  *
Власт је самокритична. Признаје да је непогрешива.

                                                                                                   Љубомир Илић



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.