aforizmi

AFORIZMI ŽELJA ŽELETA JOVANOVIĆA

                                

·        Dva meseca nisam primio platu.

Izgleda da sam upao na samofinansiranje.


·        Prisutan je porast vršnjačkog nasilja.

Jedan penzioner je pretukao drugog zbog hleba iz kontejnera.


·        Video sam sebe u ukštenim rečima.

Onaj koji nešto duguje, šest slova...


·        Svi ćemo mi u zemlju, neko pre a neko posle.

Npr. ovi što kopaju za cevi u prvoj smeni će pre.


·        Postao sam dužnik a govorili su da od mene ništa biti neće.


·        Šeherezada, da bi ostala u životu, izmišljala je priču hiljadu i jedne noći

ali to je ipak mnogo manje od jednog predsedničkog mandata.


·        Naša fudbalska taktika da lošom igrom zbunimo protivnika nikada ne urodi plodom.


·        Grejanje u stanu mi je tako da sam kojim slučajem jatak hajducima,

vratili bi se u šumu.


·        Vođa od posla ne zna gde mu je dupe a gde glava,

srećom pa su tu njegovi saradnici koji to dobro znaju.


·        Instalirao sam babi i dedi televizor u kapeli-

Da vide za koga glasaju.


·        Primirje u Prvom svetskom ratu potpisano je u vagonu jednog voza.

Da je to bio naš voz, primirje još ne bi stiglo.


·        Posle 60 godina braka baba je saznala da joj se horoskopski znak apsolutno ne slaže sa dedinim.


·        Nismo prodali dušu đavolu.

Bila je to samo loša privatizacija.


·        Ranije deci daš loptu i sendvič i ne vidiš ih ceo dan.

Sada im daš pasoš i više ih ne vidiš.


·        Kada si doktor svakog dana ti je slava zato što se na slavu ne ide praznih ruku.


·        Mi smo nacija koja nestaje.

Nestanemo čim nam neko kaže da treba da vratimo dug.


·        Automobili se danas kite u tri slučaja:

Za svadbu, sahranu i kada prođe tehnički pregled.


·        Volim da zapalim cigaretu posle jela.

Izgleda da sam na odvikavanju od pušenja.

cowboy bebop smoking GIF


·        Kad mečka zaigra više nikome nije do igre.


·         Jedemo samo suv hleb zbog onih koji imaju putera na glavi.


                                                                                       Željko Žele Jovanović





Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.