aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛЕНКА ШАРЦА



Сваки мој евро сам поштено позајмио.

Постао је важан хумориста. Службе га већ озбиљно схватају.

Хтио сам да напишем нешто о кокаину. Али нећу да политизујем афоризме.

Маскирани вјерник или маскиран у вјерника?! Бога питај!

Нисам ја од оних баш ме брига aфористичара. Ја сам увијек мислио на власт.

Када ми нека фукара каже да се борила за данашњицу, одмах јој повјерујем.

Немамо отворених питања са сусједима. Морали смо се о свом јаду забавити.

Пао је на ниске гране?  Важно је да још није сишао са дрвета.

Не поштује социјалну дистанцу. И даље им се увлачи у дупе.

Дјеца мјесецима не иду у школу. Школама није ништа фалило.

 Biće spajanja, ali ne i drastičnog gašenja škola u Nišavskom ...

Власт је коначно преузела демократију у своје руке.

Вратите ћораве кутије. Сада се све види као на длану.

                                                                              Миленко Шарац


Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.