aforizam

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA

 Moj deda se za svoje godine ponaša suviše detinjasto.

*Prazna gajba vapi za punim krevetom.

*Kad sam video komšinicu s novim silikonima, došlo mi je da joj se bacim na grudi.

*Kapetan broda je potonuo u boci.

*Puž je kao pravda. Spor, ali dostižan.

*Za mog druga Đeku najveći pronalazak posle točka je otvarač za pivo.

*Oni koji imaju drukčije mišljenje nisu uniformisani.

*Čemu žurba - upita zec puža.

*Vratiće se rode i pobediti belu kugu.

*U Indiji je krava sveta životinja. Nama ništa nije sveto.

*Moje knjige nalaze čitaoce čak i na buvljaku.

*Moje knjige nalaze čitaoce širom sveta, a mogu se naći i na pančevačkom buvljaku.

*Autocenzura: usta ima, jezik nema.

*On u životu nije pročitao nijednu knjigu. Tako da je totalno kulturno dekontaminiran.

*Sudija je pustio na slobodu višestrukog ubicu. Dao mu je poslednju šansu da se popravi.

*Tog političara je teško kupiti. Ima jaku cenu.

*Prodaju nam mačku u džaku. Znaju oni da svaka roba ima ima svog kupca.

*Kupio sam mačku u džaku. Dobio sam i garanciju.

*Bilo je to u jednoj zemlji seljaka. Svi su postali građani.

*Bilo je to u jednoj zemlji seljaka. Pusta sela.

*Pendrek je tehnološki napredna batina.

*Batina je iz raja izašla i postala pendrek.

*I pendrek ima dva kraja.

*Crkva je odvojena od države, država od naroda, a narod od života.

*Ako vam žena dok vi gledate Ligu šampiona donese smoki i pivo, znajte da ona očekuje treće poluvreme.

*Njegov IQ vređa mu inteligenciju.

*Nije on tikva bez korena. Pravi je tikvan.

*Ima dobar pedigre. Nije on tikvan bez korena.

*Sin je povukao na oca. Ima dobar cug.

*Sin je povukao na oca. Stalno je pijan ko majka.

*Najvredniji srpski dragulj je”Rubin”vinjak.

*Naši hokejaši su ubedljivo poraženi, jer ih je protivnik navukao na tanak led.

*Zašto pravi slona od mene? Bolje slona nego magarca.

*Mnogi opozicionari su zazidali sebe u temelje demokratije.

*Samica je za one koji žele totalnu privatnost.

*Žena me je prijatno obradovala. Kupila mi je za rođendan novi usisivač.

*Sunce je velika svetska zvezda.







*ŽENA MI NON – STOP ZVOCA, A ZNA DA NE VOLIM DA MI SMETA DOK PEGLAM.

*Ako nemate poverenja u naše pravosuđe, žalite se upravi vodovoda.

*On puno ulaže u sebe. Zato ga i zovu Buca.

*Gladujem da bih preživeo.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.