Časopis Šipak

SLOBODAN DURMANOVIĆ: SVAĐA MEĐU KUMOVIMA

 

Slobodan Durmanović: Svađa među kumovima

 





Mnogo stranačkih bosova

željnih unosnih poslova

skupilo se u jednoj vladi

nadajući se brzoj zaradi,

al' su se brzo našli u zavadi.

Optuživali su se da su gramzivi,

alavi, halapljivi i grabljivi,

svađa je tekla veoma žučno,

među njima rečeno stručno:

nastao je komunikacijski šum.

Onda ih je posetio glavni kum,

pa rek'o: „Braćo i drugovi,

svi smo svoji, svi smo kumovi,

naše vlasti mi smo stubovi !

Za sve vas imam jedan plan:

po jedan pos'o za svaki klan,

biće tendera i što šta još –

tu niko neće biti loš !“

Na to mu reče jedan od bosova:

„Preko glave mi je tvojih štosova

i krađe mojih unosnih poslova!

U mojoj stranci stvaraš klanove,

otimaš moje verne članove!“

„Ti ne asfaltiraš sve moje drumove,

već radiš za sebe i svoje kumove!

Ti nisi nimalo ni prav ni zdrav,

ne'š više gradit' ni običan splav!

Za nas dvojicu ovde je tesno !“,

odgovori glavni kum besno.

Odmah je zatim u tu situaciju

pozvao tužioce i policiju

i viče da se hapsi odmetnik.

Al' ovaj, kao pravi osvetnik,

uzvraća da je baš sve radio

kako je glavni kum uredio.

Sve će na sudu reći k'o pokajnik,

ako bude politički pokojnik,

onda će, tvrdi, mnogi da dobiju

višegodišnju i tešku robiju.

Tad glavni kum reče: „Čekaj malo!

Meni je do dogovora stalo,

napravićemo novu pogodbu

i prekinuti ovu borbu !“

Ovaj mu nikako ne veruje,

al' ne bi više da preteruje,

jer pred njim je vreća para teška,

on se k'o nećka, po glavi češka,

a glavni kum se samo smeška:

„Izvin'te, svađa je bila greška,

sad ćemo da se malo smirimo,

nećemo da se 'nako hapsimo!“

Smeše se i tužioci i policajci

što su sve gledali kao pajaci,

smeše se i stranački prvaci,

pa svi zajedno, kao na traci,

počeše da se razilaze

na sve sporedne izlaze:

bosovi da gledaju svoje poslove,

tužioci da gone sitne lopove.

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.