humor

ЉУБОМИР ИЛИЋ: СВУДА САМО ОН



С В У Д А    С А М О     ОН

Резултат слика за знак питања


            Све је почело кад сам остао без посла. Разочаран у живот и у људе, утеху сам нашао у телевизији. Гледао сам програме од јутра до сутра. Нисам пропуштао ништа, једино кад баш задремам, а то се дешавало док трају рекламе. И тако, миц по миц, оболим од телевизоманије.
            Али, пошто зло никада не долази само, почела је да побољева и моја жене. Њена бољка зове се таблетоманија.
            Ја укључим телевизор, а она одмах прогута таблету. Бенседин, Бромазепам, Лексилијум; шта јој падне под руку. Ако је у кући несташица седатива удара главом о зид док се не смири. Много се живцира што по цео боговетни дан седим испред телевизора.
            И тако, живимо своје животе. Ја уз ТВ, а она уз пилуле за лилуле.
            Међутим, у последње време код мене су наступиле извесне компликације. Нешто слично халуцинацијама помешаним са паранојом и манијом гоњења.
            Укључим државну телевизију, на програму ОН. Кадгод су вести, догађаји дана, разне актуелности – ОН, ОН и само ОН. Из дана у дан.
            Преместим на други канал: и тамо причају о ЊЕМУ. Хвале га и дижу у небеса, радују му се, славе га. Ако неко само помисли другачије, тај је државни непријатељ број један.
            Пребацим на канал где је ријалити, да мало данем душом . Авај, прекинули су „Парове“ и цвркућу о ЊЕМУ. Какви цвркућу, то више личи на хорско појање.
            „Задруга“ ми је последња нада, размишљам док стискам тастер даљинца. Али, и тамо је исто – ОН па ОН.
            Није боље ни на спортским каналима.
            - Захваљујући ЊЕМУ много је више публике на стадионима, а ОН је најзаслужнији што фудбалери играју боље него раније! – запенио коментатор.
            Искључујем телевизор и узимам независне новине. На првим странама ОН и о ЊЕМУ.
            Прелиставам зависне новине. Највише пишу о ЊЕМУ, а имају и анкету:
            - Шта мислите о ЊЕМУ?!
            - Све најбоље! – одговарају испитаници, углавном власници пластичних вештачких вилица и носиоци наочара приличне диоптрије.
            Склапам новине и отварам фрижидер, да видим да ли је ОН можда и у њему... Не, нема га! Фрижидер зврји празан као свих ових дана и година. Бољи живот још није стигао у мој фрижидер. Још увек је само у штампи и телевизији, или ја не видим добро.
            Отварам новчаник. Надам се да је бољи живот бар у њему. И гле чуда, новчаник није празан. Има мало паучине. Од бољег живота ни трага ни гласа. А сви ми причају о ЊЕМУ...


                                                                                                             Љубомир  Илић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.