aforizmi

AFORIZMI ŽIVKA PRODANOVIĆA


Živko Prodanović




Čovjek uči dok je živ, a poslije se pita što mu je to trebalo.


Da su meni njegove veze vidio bi on tko sam ja.


Iz zdravstva – u mojoj porodici dugovi su nasljedna bolest.


Izbori su na vratima. Samo da vrata ne popuste.


Kada su štakori mirotvorci tada se mačkama loše piše.

Резултат слика за mesar


Kod nas običnog čovjeka primjete tek kada postane neobičan nečovjek.


Lako je mesarima. Oni znaju s noževima.


Mi imamo svoje teze za pregovore i želimo da i oni imaju naše teze za pregovore.


Mobitel je dobar sluga, a loš gospodar.


Mučno stečeni biseri ne bacaju se pred mučno stečene svinje.


Neke veze pametno je čuvati za crne dane.


Od pada na zemlju siguran je samo onaj avion koji nije uzletio.


On je toliko bezličan da zaista ne znam zašto ovo pišem.


Optimisti su oni ljudi koji misle da je pesimizam izlječiv.


Pesimistima je i raj dio globalne zavjere.


Poštenje je diktatura manjine nad većinom.


Smrt je neumoljiv pregovarač. Uvijek mora biti po njenom.


Svi političari znaju kako se izlazi iz krize. I izlaze oni, izlaze...



Tajni vladari svijeta stalno nas uvjeravaju da ne postije tajni vladari svijeta.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.