aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                                                 
-          Спојићу Ускрс и Први мај. Гладоваћу пет дана.

-          Он је много начитан. Прочитао је моју књигу.

-          Што сам старији, све више падам из сексуалног образовања.

-          Народ који има славну прошлост, не мора да брине за будућност. Срби су изузетак.

-          Отварају се фабрике и запошљава се на хиљаде радника. Пише у кинеским новинама.

-          Моји пилићи не једу ГМО храну. Кљуцају шта стигну.

-          Ми смо демократију довели до савршенства. Народ не може више ни да кука.

-          Плашим се да ме не оптуже за непотизам. Запослио сам целу породицу на контејнеру.

-          Иако вам узимају земљу, не наседајте на провокације.

-          Ја знам где је рођен председник. У телевизору.

-          Уморан је наш народ. Нема шта да се ради.

-          Наши политичари још увек играју квалификације за Лигу Европе.

-          Наше друштво није болесно. Само кашљуца.

-          Срби слабо капирају и треба да им се црта. Нарочито географска карта.

Резултат слика за geografske karte

                                                                                                                   Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.