humor

ŽELJKO ŽELE JOVANOVIĆ: ŽIRANT


ŽIRANT

Резултат слика за žirant

Udružen sa mesečinom
Tvoj pogled je učinio da mi se zamanta
Govorio sam ti o ljubavi
A ti meni da tražiš žiranta.

Da bih te impresionirao
Filozofirao sam, citirao sam i Kanta:
„Biti- znači činiti“
No, ti si i tada spomenula žiranta.

Hranio sam se tvojom blizinom
O, kako je moja duša te večeri bila sita
Saznao sam da voliš romatične šetnje
i kolika je kamata stambenog kredita.

Danas ti kasni.
Menstrualni ciklus a bome i plata
Biti zajedno i u dobru i u zlu
Znači da mora biti pokrivena mesečna rata.

Sve si više prema meni hladna
hladnija no beličasta santa
Ja sam tražio srodnu dušu
a ti očigledno samo žiranta.

Istresaš po meni uvrede
Da li sam postao otirač ili za smeće kanta?
Jer, kasni i moja plata a ti se kaješ
Što nisi uzela drugog žiranta.


                                                                                     Željko Žele Jovanović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.