aforizmi

AFORIZMI NINUSA NESTOROVIĆA


On sam sebe smatra jednim od naših najboljih aforističara.
Šteta što nema adekvatne aforizme da nam to i dokaže.
*
Robija ne mora više da se služi samo u zatvorskim ćelijama.
Može i u partijskim.

julia louis dreyfus seinfeld GIF

*
Svakog dana ja popijem jednu rakiju za zdravlje.
Sve ostale pijem za dušu.
*
Za razliku od lopova, poštenog čoveka nema ko ni da obesi.
Taj sve mora sam!
*
Naš napaćeni narod izabrao je nedavno da naša zemlja bude demokratska,
a da može ponovo da bira, opet bi to isto izabrao.
*
Veće količine smeća u našem gradu prevoze kamioni.
Za manje su i dalje zaduženi isključivo službeni automobili.
*
Sve je bilo previše sterilno.
Zato su ratne operacije i otkazane.
*
On je svetac.
Mi smo velikomučenici.
* 
Više nije potrebno da bi uspeo u životu da budeš premazan svim bojama.
Dovoljno je i partijskim.
*
Televizori u su svetleća reklama za naš mrak.
*
Diktatura je pobedila demokratiju za jedan glas.
Nažalost, taj jedan se samo i računao.
*
Mogli smo da biramo: ili on ili mi.
I mi smo izabrali njega...
*
Svetlo dolazi iz sijalice.
Mrak iz televizora.
*
Red bi bio da država i kriminal ozakone svoju vezu.
Već dugo su u njoj.
*
On je broj jedan.
Mi smo nula.
*
Vođine laži podhitno moraju na dijetu.
Mnogo su debele.

Ninus Nestorović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.