humor

ZORICA BABURSKI: DUBIOZA

DUBIOZA

дискусија о бен царону ГИФ-у

Ušao sam u restoran zbunjen skroz
Kao da sam seo u pogrešan voz
Sve strane su pogrešne
Oko mene kreštavci i njihove
Ideje bolesne
Od  nervoze dlanovi se znoje
Konobaru, daj još piće koje. 

S toplinom sivog jada dostigao 
Sam pad
Motaj,  levom rukom
Smotaj u desni džep
Izgubio sam razum odneo 
Me vrag. 

Maksimalan blam
Maksimalan eks

Da li sam pijan ili trezan? 
Da li sam u snu, ili na javi? 
Mamurluci, ko da mi je
Glava puna mravi. 

Iz daljine čuju se krici kreštavaca
Krešte himnu budućih dana:
"Vreme ćemo zaokružiti i pobediti,
Odvojićemo noć od života.
Spavaćeš i raditi istovremeno
Kao stoka" 

Jel kraj? - pitam konobara. 
Čega? 
Kraj sveta, rekoh.
Nije. 
" King je ponovo na konju" - reče. 

O, kakva šteta -  sve u dubiozu!
Konobaru, sad donesi bozu. 

Zorica Baburski

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.