aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                                                 АФОРИЗМИ

-          Толико смо мали да уопште не морамо да имамо политичаре.

-          Моја генерација је промашена инвестиција.


-          Нисам набавио угаљ за зиму. Црно ми се пише.

Анимирани ГИФ

-          Показао сам ја њему зубе. Стоматолог се само насмејао.


-          Биће то свети дан кад уђемо у ЕУ. Свети Никад.

-          Нигде нема овакве демократије. Па, нигде је и нема.


-          Немојте ме погрешно схватити, али ово је несхватљиво.

-          Не питајте ме како сам зарадио први чир.


-          Ма није вођа слеп, више је глув.

-          Вођа ће доживотно владати, јер народ не влада собом.
                                                                                                 Миодраг Лазаревић
           

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.