aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


*Smrde mu noge kao najbolji danski sir.

Tom And Jerry Cheese GIF


*Oko tog slučaja digla se velika prašina. Sve dok ga nije prekrila magla.


*Obesio se u ćeliji tako da to što je osuđen na smrtnu kaznu nije bilo presuđujuće.

*Nije isto biti na dnu, ili biti dno.

*Potrošači su zadovoljni, izjavila je nedavno jedna starleta.

*Sloboda je neukrotiva.    

*Vaše je neotuđivo pravo da mislite kao ja i to pravo vam niko ne može oduzeti.



*I dalje pravim gluposti kao i ranije. Ne znam odakle mi ta energija u ovim godinama.



*Ja, pa ja, pa ja! Stanje redovno.





*Sve više se okupljamo oko crkve. Prosimo.



*Kako da pitam mog popa Lazu odakle mu pare za najnoviji audi. Bila bi me sramota od Boga.



*Svetlost  na kraju tunela vide još samo oni koje nije pojeo mrak.



*Svetlost na kraju tunela jedino dočeka podzemlje.




*Ona nije devojka za jednu noć. Ko bi to izdržao.




*Mi smo tu gde jesmo, a možda i nismo.



*Svi se lože na nju. Igraju se vatrom.



*Kad prođe sneg za nas više nema zime.

Batina ima edukativni karakter. Sa oba kraja.



Sad sam saznao da postoje lekovi za potentnost. Idem da kupim dve kile.

*Nema leba od nas.

*Jedino istina nikad neće biti gola. To je sramota.


*Vođa sa svim partijama igra simultanku.

*Dao je poslednje pare za kutiju cigara. Sad može da puši.

*Rupe u zakonu su podzakonska akta.

*Moj seksualni život je fantazija.

*Ja uđem u Ginisovu knjigu rekorda svaki put kad je otvorim.


*Idem u Narodnu skupštinu da ručam. Sviđa mi se cena.

*U trendu su i dalje devojke kojima se mi sviđamo.        

Zoran T. Popović



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.