basna

DRAGAN VUGDELIĆ: LISICA I GAVRAN


LISICA I GAVRAN

Red Fox GIF

Već dugo vremena lisica ništa da zakuči da iżede. Po selima nabavili nekakve opasne džukele koje joj se ne daju primać'  kokoškama, a šumu pośekli koncesionari pa se ništa ne može nać'.
Tako ti ona skoro da se onesvijesti od gladi leže u hlad velikoga cera. A to bijaše na dan izbora. Taman počela da sanjari o pečenome zecu, ili makar piletu, kad na granu tačno iznad nje sleće gavran. Ona ga pogleda jednim okom i procijeni da ga nikako ne može ulovit'. Onda primijeti da on držaše nešto u kandžama.
„Šta to imaš u desnoj kandži, garo?“
„Ličnu kartu, prijo“.
„Čija je, garonja?“
„Pa, moja, prijo, čija drugo!? Krenuo sam na glasanje“.
„Otkud tebi lična karta kad je ja nemam?!“      
„Ja otišao u mjesni odbor naše partije i dali mi“.
„Ne vjerujem ti! LOPOVE!“
Gavran diže desnu kandžu da se zakune da nije.
„Života mi...“, uto mu ona karta iskliznu i pade lisici pravo na stomak.
Ona je brže bolje zgrabi i jurnu ka najbližeme biračkome mjestu.
Pošto je glasanje bilo tajno niko ne zna koji je broj zaokružila, ali pričaju da su je danima viđali kako nosi ponešto u kesama, a stomak joj kao da je trudna.

Dragan Vugdelić



Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.