aforizmi

AFORIZMI NINUSA NESTOROVIĆA



Istraga, stoj!
Ostali, napred!



Od kada je moja žena zavela diktaturu u kući,

ja sve češće odlazim u protestne šetnje po gradu...



Džaba, bre, šetate.

Šetnjom se ne skidaju ni kilogrami, a kamoli vlast.



Još uvek niko u Srbiji nije zaslužio da ga vođa poštuje.

Čak ni ustav.

  

Teško je doći do mesta na pobedničkom postolju.

Ta mesta na našim stadionima se uvek prva rasprodaju.




Nemci imaju vojničku disciplinu ugrađenu u sebe.

Mi stranačku.


  

Moj deda je pola Evrope prošao na motoru.

Da je seo u tenk, prošao bi celu.


  Map Symbol Motorbike clip art Free vector in Open office drawing ...

Dok vlast laže za opšte dobro svih naših građana,

opozicija zlonamerno iznosi istinu i stvara nespokojstvo i nemir u njima.

  

Studira život.

Ovo mu je poslednja godina.



Na izborima zbir pravi razliku.


  

Moja glava je postala sad već toliko opasno mesto,

da su iz nje čak i moje misli počele da beže!




Loša vest je da dobrih nema.

  

Za razliku od naših glava, septičke jame se ponekad i prazne.

Sve ostalo je isto.



Robujemo navikama, jer smo navikli da robujemo.

  

Da bismo uspeli da napravimo moderniju, bolju i srećniju Srbiju,

nama ne nedostaje novac, nego čast i poštenje.



Život je ovde jako popularan.

Svi ga imitiramo.



Slušajući vođu shvatio sam da u našoj opoziciji više nema ni domaćih izdajnika ni stranih plaćenika.

Ostao je samo običan ološ.



Sve motke su iste.

Samo nam se zastave razlikuju.

  

Razumu se uvek sudi u odsustvu,

jer da ga ima, ne bi mu se ni sudilo.

  

Tek na kraju rata ovde udari junak na junaka.

Pre toga pobiju stare i nemoćne.


Ninus Nestorović

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.