humor

IVO MIJO ANDRIĆ: AUTOBIOGRAFSKA


AUTOBIOGRAFSKA

Autobiografija | Veliki Rečnik

Nisam pesimist
Niti optimist,
Pred sudom sam nevin,
Pred zakonom čist.

Ne pijem rakiju
Ne nosim čakiju,
Nikad nisam kradom
Zapalio škiju.

Dobre ljude volim
Bogu se ne molim,
Svakome poroku
Mogu da odolim.

Deset zapovijedi
Poštujem i slijedim,
Ne dižem kredite
Nit kod banke štedim.

Novine ne čitam
Besposlen ne skitam,
U životu imam
Ujednačen ritam.

Drugima ne smetam
Gradom rijetko šetam
I kad sam u društvu
Nikad ne lupetam.

Ne vozim tamića
Ne mrzim Mamića,
Nekad sam imao
Staroga   'jugića'.

U zadnje me vrijeme
Ne muče dileme,
Kako rješavati
Državne probleme.

Jedino me bune
Naše bidne kune,
Jer ih uvijek fali
Kad plaćam račune.

Ivo Mijo Andrić

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.