aforizmi

AFORIZMI ZORANA T. POPOVIĆA


Ma kakav genocid?! Umalo se ne poubijasmo.


* Mi branimo Srbe i tamo gde ih nema i gde ih nikad više neće biti. Za svaki slučaj.


* Mi ne branimo nikom da dođe u Srbiju. To su vešto koristili naši okupatori.


* Mi ne odustajemo od projekta velike Srbije. U bilo kom obliku.


* Mi ulazimo u svaki rat kao da nam je poslednji.


* Napustila nas je ratna sreća. Moramo da poštujemo primirje.


* Nas je izginulo mnogo više nego neprijatelja, jer smo mi hrabriji.


* Nas kolju svakih pedeset godina, da ne zaboravimo da smo Srbi.


* Ne možemo ih tući njihovim oružjem. Oni su pametni.


* Neprijatelj ne prestaje da provocira. Stalno nas zatrpava pričama o nekim navodnim jamama.


* Neprijateljski vojnici su nam pali živi u ruke. Od tada im se gubi svaki trag.


* O predaji nije bilo ni govora. Do nje je došlo sasvim spontano.


* On će biti slavan i posle svoje smrti, jer ratni zločin ne zastareva.


* Osuđeni su samo zato što su Srbi. Nisu imali nijednu olakšavajuću okolnost.


* Potpisali smo kapitulaciju da neprijatelj ne bi i dalje ginuo bez potrebe.


* Pre rata nismo imali ništa, a za vreme rata smo se nekako snalazili.


* Prekršili su običaje i pravila ratovanja. Nikog nisu ubili.


* Pružili smo žestok otpor neprijatelju. Dok su nas oni bombardovali, mi smo se sve vreme molili za spas njihovih duša.


* Skandirali su: bolje grob, nego rob. I ubi ih prejaka reč.


* Spasa nam nema i zato nemojte paničiti i unositi nepotreban defetizam u naše redove.


* Srbi i Hrvati su uvek bili braća, na jedan specifičan balkanski način.


* Šta sveće? Palio je taj i čitave crkve!


* Toreador je španski borac.

Deluxe Spanish Toreador fancy dress costume by Stamco 209138 ...


* U građanskom ratu nema pobednika. Balkanski narodi predlažu izmenu propozicija.


* Zahvaljujući tome što smo izginuli do poslednjeg, izbegli smo teži poraz.


* Zločinac je svoje mete birao selektivno. Pucao je u sve što se kreće.


* Znamo mi da u građanskom ratu nema pobednika. Ali jedno je teorija a drugo praksa.


* Pružili su nam veoma žestok otpor. I pobedili.


* Zalegli smo za našu stvar. Svi smo u rovovima.


* Mi više nećemo uludo da ginemo. Ali, naćićemo mi već neki razlog.


* Vremena su se promenila. Više ne postoji nijedan valjani razlog da uludo ginemo.


* Zahvaljujući rikošetu, to ipak nije bio pucanj u prazno.


* U našim redovima nema dezertera. Sve smo ih streljali.


* Otkad smo streljali sve dezertere, moral u našim redovima je na zavidnom nivou.


* Povlačili smo se pred neprijateljem u organizovanoj formaciji. Kud koji mili moji.


* Pobili su mu u ratu celu porodicu. Porodica je uvek na prvom mestu.


* Mi smo uvek bili na strani saveznika. Kad god su nas bombardovali, imali su u nama logističku podršku.


* Izgubio je u ratu celu porodicu, ali je zahvaljujući ekshumaciji ona ponovo na okupu.


* Broj žrtava ratnih zločina varira od trenutnih političkih potreba.  Današnje potrebe su mnogo veće nego juče.


* Mi ćemo izumreti kao narod. Tako ćemo neprijatelju zavarati svaki trag.


* Korišćenjem hladnog oružja, izbegava se rasipanje municije.


* Nemamo više o čemu da pričamo. Razgovaraćemo preko nišana.


* Kad razgovaramo preko nišana, savršeno dobro se razumemo.


* Skratio ga je za glavu i sad mu niko nije ravan.


* Ako zatreba branićemo i svaki pedalj naše zemlje koji nam je ostao.


* Svi su  izgledi da ćemo izginuti do poslednjeg. To nam ne gine.

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.