aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                          

-          Срби имају кратко памћење. Мало- мало, па Нова година!

-          У дилеми сам где да дочекам Нову годину: на тргу или на улици?!

-          После дочека Нове године боли глава, али и џеп.

-          Не опијам се ја због Нове године, већ због мене.

-          Наш Деда Мраз није из Лапоније, него из Сибира.

Dobrodošli - Agencija Deda Mrazovi

-          Траже ми имовинску карту, а ја сам само гледао у винску.

-          У Србију стиже зима као у Чикагу. Гангстери су већ ту.

-          Хлеба и сланинијада, купусијада, пасуљијада...

-          У вину је истина. Лаже пијандура!

-          Власт много мисли на свој народ. Зими му препоручује летовање.

-          Да ли је то прошла или пропала година?!

-          Кафански рачун ми је најбољи пријатељ. Не одваја се од мене.

-          Засукали су рукаве и почели да- пију.

-          Докторка ми је измерила притисак и рекла да се не узбуђујем. Нисам њен тип.

-          Не идите зими код лекара. И они кашљу.

-          Уби ме прејака ракија.

-          Не питам за цену кад је здравље у питању. Немам пара.

-          Добро је ово глобално отопљавање. Завршићу годину у плусу.

-          Многи живе од данас до сутра, а једу од сутра.

-          У браку мушкараца, један жели да се оствари као мајка.

-          Не могу да верујем да је боље сутра прошло!

                                                                                                   Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.