aforizmi

АФОРИЗМИ ЉУБОМИРА ИЛИЋА







У очекивању најављеног благостања наступило је општенародно весеље.
Пред сваком кућом игра мечка.
*  *  *
Срби више неће прдети у чабар. Приватизован је.
*  *  *
Отворио ми се апетит. Сезаме, затвори се, немам шта да једем!
*  *  *
Мало коришћен мозак не вреди много.

Znate li zašto mozak ima brazde? - National Geographic Srbija

*  *  *
Односи су толико захладнели, да су већ достигли тачку кључања.
*  *  *
И моје године су појели скакавци. Они што скачу са функције на функцију.
*  *  *
Срби не воле диктаторе. Више су за демократски изабране властодршце.
*  *  *
Наш здравствени систем је најбољи. Ко нема оверену књижицу
моли бога за здравље.
*  *  *
Често мењам партије. Уместо чланарине мени наплаћују боравишну таксу.
*  *  *
Антички Грци, стари Словени, древни Египћани... Нормално је
што у то време није било педофила.
*  *  *
Цео свет је чуо за Србију. Наше глупости су јединствене.
*  *  *
                             Како је живот непредвидив: некада је био нико и ништа,
а сад је само ништа.
*  *  *
Једва чекамо светски дан пешачења. Тада не пузимо.
***
Србији је поново потребан Филип Вишњић. Да опева слепце.
*  *  *
За рупе на друмовима није крива садашња власт. Ту је још Марко Краљевић
забраздио.
*  *  *
У рату ме метак није хтео. Погођен сам животним промашајима у миру.
*  *  *
Због економских реформи родио сам мечку, али не знам
ко ће да ми плаћа алиментацију.
*  *  *
Бавим се ручним радом. Аплаудирам председнику.


Љубомир Илић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.