aforizmi

АФОРИЗМИ МИОДРАГА ЛАЗАРЕВИЋА


                                                              
-          Вођа је изабрао такве сараднике који ће само да нервирају народ.

-          Нико није животно угрожен, али смртно јесте.


-          Ја живим од данас до јуче. Јуче сам ручао.

-          Како искоренити подземље кад се толико разгранало?!


-          Они што су отишли трбухом за крухом, враћају се с коронавирусом.

-          Религија је опијум за народ, а може и мало коке.


-          У стара, добра времена било је много лакше тешко живети.

-          Изгледа да је трули капитализам начисто иструлео.


-          Ама, доктори, је л' могу сада да скинем маску, месец дана ништа нисам јео!

-          Некад су радници за 1. мај добијали свињске полутке, а сада коронавирус.


-          Ја сам у изолацији већ две године. Ставио сам стиропор на кућу.

-          Кад слушам поједине политичаре, нападне ме стомачни вирус.


-          Стручњаци кажу да се полако враћамо у нормалан живот. Баш супер, ја никад нисам живео нормално!

-          Један политичар пише сатиру. Да ли је то сукоб интереса?!


-          Ја ћу да се разболим кад се све ово заврши.

-          Вирус се није одразио на незапосленост. Нико не ради.

Dom zdravlja Pančevo - Oдговори на најчешћа питања о Корона вирусу

                                                                                                       Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.