humor

МИОДРАГ ЛАЗАРЕВИЋ: КОРОНАРНО ЛЕТО


                                                       КОРОНАРНО ЛЕТО


Данас почиње лето - Глас Подриња


Овог, коронарног, лета дешавале су се чудне ствари. Да ли само због коронавируса и ковида 19 или је још нешто у питању, питају се и најбољи познаваоци природе и друштва.
А струка (лекари епидемиолози) каже да је нама сада веома потребан витамин Д, тј. сунчеви зраци. И када су многи савесни грађани, који слушају савете лекара, односно, струке, почели да се чваре на сунцу, усред лета наиђе други талас епидемије коронавируса.
Ја кад чујем реч „талас“, одмах помислим на морске валове илити таласе. (Један наш суграђанин покушао је отвори школу јахања на таласима, али већ првог дана подавише му се сви коњи.)
Елем, ја на лепом грчком острву (код њих су сва острва лепа), изнајмио сам лежаљку и сунцобран, добио уз то капућино, метаксу сам морао да платим, а кроз моје браон очи и тамне наочаре гледам плаветнило мора и бели брод у даљини...
Видик ми понекад покваре чоколадне прилике у бикинију, али не жалим се; то је младост и лепота и ко има нешто против тога? Руку на узаврело срце, ни ја нисам још за старо гвожђе, јер не би те лепотице тек тако испред мене правиле ревију купаћих костима.
Људи се тешко ових дана препознају кроз маске, наочаре за сунце и капе, потамнелог тена из ко зна којих све разлога (беспарица, помагање око жетве пшенице и кошења ливада са рођацима на селу итд.). Једног петка, сретох, и препознадох, свог колегу Владу у главној градској улици. Маскирао се и он, али моје оштро око препознало га је по ходу.
Лакат ја њему, лакат он мени и ми се поздрависмо. Пошто установисмо да смо он и ја ми и да смо живи и здрави, испричам му ја своје летовање на лепом грчком острву (код њих су сва острва лепа).
- А па, Мићо, немогуће!- рече Влада.- У Грчку не може да се уђе због короне.
- Ама, може! Ја тамо имам кућу на обали Егејског мора и имам право да идем тамо. Да проветрим кућу, да покосим траву около...
- Немогуће да си био тамо!- чудио се даље Влада.
- Могуће је, Владо, у сну је све могуће.
- А, тако!- изненади се Влада, па настави.- Море, и Шпанија нам је забранила улазак, односно, излазак на њено море, тако да ни ове године не могу у Шпанију.
- Значи, прошле године си био?- упита Мића.
- Ма, јок! Нисам никад био у Шпанији.
                                                                                                    Миодраг Лазаревић

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.