Abdurahman Halilović Ahil

AFORIZMI ABDURAHMANA HALILOVIĆA AHILA

 

Rekao sam policiji sve u lice – a ona meni palicom s leđa.

 


To je njihovo (pog)rješenje.

 

Neće cura da ima sa mnom posla – a ne zna da bih ja u njenoj bašti bio vrijedan.

 

 Vidi se kud to sve teče – vodu su naveli na svoj mlin.

 

To mi je zaista smiješno – od komičara da traže da se uozbilji.

 

             Opet sam ušao u rat… sa ženom.

 

Iz ovih stopa odmah da si otišao prati noge.

 

Krvavo sam se borio da dobijem posao u klaonici.

 

U državi nema demokracije – dok nam sude policijske palice.

 

Ako znate da nam se ne piše dobro, zašto se potpisujete.

 

Jednom sam je pročitao kao knjigu i od tada ne prestajem da je prevrćem.

 

Pročitala mi je misli – hoće to ona.

 

 

Administrator ШИПАК

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.