афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛЕНКА ИВАНОВИЋА


 Утврдио је ствар. Тако се лакше продире - у суштину.

Мој пут је поплочан књигама. Стога сам погазио реч.

Мисле да мислим. Дакле, јесу.

Истополни парови имају светлу будућност. Народ изумире па неће бити ни

венчања.

Био је невин и дигао руке да им каже да их подржава. Они су мислили да се

предаје. Тако је постао крив.

Коначно је установљено да небо није месара па да са њега падају печене

кокошке.

Отаџбина нам је постала сигурна кућа. Склањамо се у бајку од глупости и

насиља.

Нека се умире по реду. Стојим у бескрајним редовима.

Изјавио сам на фејсбуку љубав па сам морао да усликам и новчаник.

Седео је са народом и онда сишао међу народ. Возио се градским превозом

једну станицу - за телевизију.

Не знам какве везе са мном има Хегелов појам кад ја немам појма.

Свеж политичар још увек није напунио џепове. За разлику од њега искусни

политичар већ је труо од пара.

Добили смо све ратове. Зар није ред да остане хладовина под шљивом?

Обичан радник цео радни век иде бициклом на посао. Ишао би он и метроом

али га нема.

Спорт је постао циркус у коме се све врти око новца. Чека се неки магарац да

заигра онако од срца.

Давно је Косово било најскупља реч. Изгледа да нам је потпис појевтинио.

Родољуб је у мојој крви. Тако ми се звао отац.

Креснуће и он нешто. Ми смо иначе лако запаљив народ.

Док нас није почео да води био је го ко пиштољ. Када је постао вођа пиштољ

се претворио у прскалицу а он се премазао свим бојама.


Миленко Ивановић

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.