афоризам; aforizmi

АФОРИЗМИ МИЛАНА КУРИЏЕ


 Наш народ чине све сами генијалци. Нигдје нормалног човјека.


У ватерполу имамо прву поставу и замјене. Замјене улазе када неко из

прве поставе престане бити жедан.


Овдје само болест може да напредује.


За све проблеме човјечанства је крив рад. Рад је створио човјека, а

човјек проблеме.


Доживјели смо невјероватну ситуацију, да научници палцем потписују

дисертацију.


Да не бих причао сам са собом ја одем у кафану. Тамо сви причају сами

са собом.


Ракија и ја имамо патолошки однос. Ја њу волим, а она мене уништава.


Нашим такмичарима је олимпијска медаља измакла за длаку. Таман да

је узму, а однекуд се појави обезбјеђење.


Отишао сам у јавну кућу, извадио алат и кренуо у акцију. Бојлер им

сада ради.


Седамнаест Срба су били римски цареви. И онда се неко пита зашто је

царство пропало.



Милан Куриџа

Administrator Marina Raičević

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.