СТАРЕ КЊИГЕ - НОВО ЧИТАЊЕ - РАДИША ДРАГИЋЕВИЋ

 СТАРЕ КЊИГЕ - НОВО ЧИТАЊЕ - РАДИША ДРАГИЋЕВИЋ




РАДИША ДРАГИЋЕВИЋ   (Псеудоним: РАЈКО МИЦИН)
(Минићево, 1956)

"Мене сачекује намигуша њима намигује сачекуша" (2015)

Кад год одем у цркву - покајем се!


Крај нам је известан,
само је до краја неизвесно.


Наши избори су били увек поштени!
Али изабрани нису.


Не јуришам док не падне команда!


Није излог за сваку радњу!


Није политика што и математика.
Нуле иза Вође не вреде ништа!


Председник само пресеца врпце,
а од нас очекује
да саставимо крај са крајем!


Сада сам слободан зидар.
А до јуче сам био грађевинац!


Све испод црте - на линију!


Скупштина је прихватила новог мандатара.
Кренуло се опет од нуле.


У мојој кући се зна ред,
чак и кад сам ја на службеном путу!


Хоћете мој глас?
Ево вам га!


Афоризме изабрао: Жељко Марковић






Administrator Željko Marković

0 коментара:

Шипак, Београд.Сва права су задржана!Дизајн блога Игор Браца Дамњановић. Омогућава Blogger.